فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


بازیگران سینما را حلوا حلوا کنیم !

 عزیزالله حمیدنژاد با اشاره به توانمندی‌های گلشیفته فراهانی گفت:‌ تصمیم‌گیری‌های عجولانه در سطح کلان می‌تواند استعدادها را فراری دهد.

 

بر اساس این گزارش ، کارگردان فیلم «اشک سرما» در مراسم رونمایی از آثار سه نسل از فیلمسازان ایران عنوان کرد: سینمای ایران نیاز دارد به حضور استعدادهایی مانند گلشیفته فراهانی و چه خوب است برای هنرمندانی که ماندند شرایطی را فراهم کنیم تا نروند. بی‌احترامی بسیاری از هنرمندان را از پای در می‌آورد و تنها یک توجه کوچک کافی است تا آنها دلگرم شوند.
حمیدنژاد با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری‌های درست تاکید کرد: تصمیم‌گیری‌های عجولانه در سطح کلان باعث می‌شود استعدادهای زیادی در حوزه سینما از کشور نصف شب فرار کند و رفتن بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی نمونه همین امر است.
وی افزود: ما امروز نیاز به وفاق و همدلی داریم و باید به هنرمندانی که مستعد هستند و در کشورمانده‌اند توجه کنیم و شرایطی را به وجود بیاوریم که بمانند.
این کارگردان ادامه داد: بی‌احترامی به هنرمندان باعث دلخور شدن آنها می‌شود زیرا هنرمندان حساس هستند و گلشیفته فراهانی نیز به همین دلیل از کشور رفت. هرچند شمقدری تلاش‌های بسیاری کرد تا وی را بازگرداند اما اتفاقاتی افتاد که این کار میسر نشد. ما امروز باید به فکر کسانی باشیم که هستند.

حمایت از گلشیفته توسط یک کارگردان دفاع مقدس

ک کارگردان که سابقه ساخت فیلمهای متوسط دفاع مقدسی را در کارنامه خود دارد و اخیرا رویکرد او در فیلمسازی به طرز مشکوکی تغییر یافته است، با حمایت تلویحی از گلشیفته فراهانی (بازیگر فراری و معلوم الحال)، سخنان توهین آمیزی را نیز نسبت به مسئولین فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت.

عزیزالله حمیدنژاد در مراسم رونمایی از آثار سه نسل از فیلمسازان ایران، طی اظهاراتی بی شرمانه گفت: سینمای ایران نیاز دارد به حضور استعدادهایی مانند گلشیفته فراهانی و چه خوب است برای هنرمندانی که ماندند شرایطی را فراهم کنیم تا نروند. بی‌احترامی بسیاری از هنرمندان را از پای در می‌آورد و تنها یک توجه کوچک کافی است تا آنها دلگرم شوند.

وی که اخیرا به ساخت داستان زندگی کورش علاقه نشان داده و بر این اساس به داشتن ارتباط با جریان انحرافی مشکوک است، تصمیم گیری های کلان فرهنگی نظام را به چالش کشید و افزود: تصمیم‌گیری‌های عجولانه در سطح کلان باعث می‌شود استعدادهای زیادی در حوزه سینما از کشور نصف شب فرار کند و رفتن بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی نمونه همین امر است.

وی که سابقه تولید آثاری با مضمون دفاع مقدس، همچون "هور در آتش" و "اشک سرما" را در کارنامه کاری خود دارد، بدون اشاره به دسیسه های پشت پرده سازمانهای جاسوسی غرب برای بسته نشان دادن شرایط داخل کشورمان به بهانه فراری دادن برخی هنرپیشه های فاسد اظهار داشت: ما امروز نیاز به وفاق و همدلی داریم و باید به هنرمندانی که مستعد هستند و در کشورمانده‌اند توجه کنیم و شرایطی را به وجود بیاوریم که بمانند.
این کارگردان در اظهارات خود یک بار داستان توطئه سوخته و نخ نما شده سیا و موساد علیه جمهوری اسلامی در قضیه فرار یک هنرپیشه مشهور را که می رفت از خاطره ها محو شود، یاد آوری کرد و گفت: بی‌احترامی به هنرمندان باعث دلخور شدن آنها می‌شود زیرا هنرمندان حساس هستند و گلشیفته فراهانی نیز به همین دلیل از کشور رفت. هرچند شمقدری تلاش‌های بسیاری کرد تا وی را بازگرداند اما اتفاقاتی افتاد که این کار میسر نشد. ما امروز باید به فکر کسانی باشیم که هستند.

گفتنی است بازیگر مذکور که پدر و خواهرش هم اکنون به لطف لیدر جریان انحرافی آزادانه در کشور فعالیت می کنند، در راستای یک پروژه آمریکایی - صهیونیستی، و پس از آشکار شدن ارتباطش با یک کارگردان آمریکایی وابسته به شبکه جهانی صهیونیسم موسوم به ریدلی اسکات، مخفیانه از کشور خارج شد و در آمریکا در مقابل دوربینهای تلویزیونی و خبرنگار رسانه های بین المللی در یک حرکت از پیش طراحی شده، کشف حجاب کرد و عمق نفرت و کینه خود را نسبت به آرمان های امام راحل و خون پاک شهدا به دنیا نشان داد.

لازم به ذکر است که در مراحل بعدی این توطئه صهیونیستی، که دستهای سران فراماسون از پشت آن هویدا بود، در گام بعدی این بازیگر در آخرین فیلمش، در صحنه هایی مستهجن از یک فیلم که زبان از بیان آن قاصر است به ایفای نقش پرداخت و توهینی بزرگ به ملت بزرگ ایران، بوِیژه زنان مومنه و انقلابی جامعه اسلامی روا داشت.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 84307
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1